تراول ماگ enjoy | اورجینال زیر قیمت

وضعیت: درحال فروش
7 روز ارسال به سایر شهر ها
تومان328,0006
شناسه محصول: SKU: 1245_1567 دسته:

به دنبال یک فرصت عالی برای خرید یک تراول ارزان هستید؟

تراول ماگ enjoy ویژگی هایی مثل مقاومت در برابر حرارت ، عدم نشت و قابلیت حمل آسان دارند.

هنگام سفر به طبیعت یا رفتن به کوهنوردی ، شما نیازمند وسیله ای هستید که آب شما را ساعت ها به صورت گرم یا خنک نگه دارد تا  هنگامی که هوس نوشیدنی کردید شما را سرحال یا انرژی از دست رفته تان را بازیابی کند.

یا زمانی که در محل کار خود هستید و با توجه به فشار کاری که تجربه کرده اید ، شما نیاز به یک نوشیدنی خنک دارید تا تجدید قوایی صورت گیرد و درمانی باشد برای خستگی شما. اگر افرادی که به شما مراجعه کرده اند ، نظاره گر خستگی شما باشند ، ممکن است نسبت به شما سوءظن داشته و شما را تنبل شمارند . در این زمان نوشیدن یک آب خنگ میتواند مشکل گشا باشد. چه چیزی بهتر از تراول ماگ که آب شما را ساعت ها خنک نگه دارد آن هم تراول enjoy.

اگر هم در حال تحصیل هستید یا هدفی مثل قبولی در دانشگاه خاصی دارید ، پس حتما اکثر ساعات روز خود را در اتاق مطالعه یا در مکان آرامی مثل کتابخانه میگذرانید . به دلیل اختصاص اکثر وقت خود به مطالعه و ساعت ها انجام یک کار و نشستن در یک مکان ، احتمال خستگی شما افزایش میابد. در این هنگام شما قطعا به وسیله ای نیاز دارید که آب شما را داغ نگه دارد تا یک قهوه میل کنید . چرا؟ چون قهوه دارای کافئین است. کافئین موجود در قهوه بلافاصله پس از نوشیدن جذب بدن شده و وارد گردش خون می‌گردد و مستقیماً بر روی سیستم اعصاب مرکزی اثر می‌گذارد. ابتدا عامل ایجاد آدنوزین که حامل احساس خستگی و خواب‌آلودگی است را از کار انداخته و سپس بر عامل تولید نوراپی نفرین و دوپامین اثر کرده و تولید آن‌ها را افزایش می‌دهد. همچنین ممکن است هوس یک چای دلچسب کنید. در هر دو حالت تراول ماگ enjoy کار شما را راه می اندازد.

این تراول ماگ دارای محفظه استیل بوده که نوشیدنی شما را گرم و سرد ، برای مدت طولانی و با دمای اولیه نگه میدارد.

همچنین درب آن دارای صافی بوده و به صوزت پیچی باز و بسته می شود تا از ریختن مایعات به بیرون جلوگیری به عمل آورد.

این محصول می تواند یک پیشنهاد منحصر به فرد برای هدایای مناسبتی یا سازمانی باشد.

این محصول منحصر به فرد را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه سروش کالا خریداری کنید

امتیاز کاربران به تراول ماگ enjoy | اورجینال زیر قیمت: 0از مجموع 0دیدگاه
نظر خود را در مورد این محصول بنویسید
برای ارسال نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر قبلا این محصول را از این فروشگاه خریداری کرده اید، نظر شما به عنوان صاحب کالا ثبت می شود.

نظری یافت نشد!

اولین کسی باشید که روی تراول ماگ enjoy | اورجینال زیر قیمت

نظر می دهد